workforfit.blogg.se

TRÄNING | MAT | TIPS

DÅLIGT VÄDER = INNE

Kategori: TRANING

Idag har det varit riktigt dåligt väder och jag kom inte hem förrän runt 7 och då har det hunnit blivit mörkt. Jag gillar verkligen inte mörker så jag beslutade mig för att plocka fram gåbandet. Till detta har jag också extremt hög musik som gör mig mer motiverad. Jag tar bara fram gåbandet om det verkligen är "nödfall" för jag föredrar att gå utomhus. Det blir mycket varmare och man orkar inte lika mycket när man är inneoch går/springer. Det är iallafall vad jag tycker men självklart är det en smaksak. Men jag gick ändå en halvtimme i ett extremt högt tempo och lyckades bränna 200 kalorier. /Alicia

 
 
 

Kommentarer

  • nathalie säger:

    älskar din blogg!!

    www.starnast.blogg.se

    2012-10-16 | 22:49:31
    Bloggadress: http://starnast.blogg.se

Kommentera inlägget här: