workforfit.blogg.se

TRÄNING | MAT | TIPS

MIN TRÄNING

Kategori: TRANING

Hej! Jag tänkte nu göra ett inlägg om hur min träning ser ut.
Jag går i fotboll och där tränar vi 3 gånger i veckan. Måndag, onsdag, fredag i en och en halv timme. Sedan är jag också ute och springer ungefär 2 gånger i veckan. Hur långt och fort jag springer är olika, jag kanske kör en kilometer snabbt eller så kör jag fler kilometer fast lugnare tempo, det är olika varje gång. Nu har jag inte tränat fotboll på ett tag och är istället då ute och springer oftare och ibland hoppar jag också en springtur eller träning när jag känner att jag behöver vila.    / Maja
 

Kommentarer

  • SOFIA ღ säger:

    Kolla gärna in min blogg ifall ni har lust :D KRAM!

    Svar: Ska vi göra! :)
    Maja & Alicia None

    2012-10-16 | 19:25:25
    Bloggadress: http://sofiasticated.blogg.se

Kommentera inlägget här: