workforfit.blogg.se

TRÄNING | MAT | TIPS

VARFÖR TRÄNA I ONÖDAN?!

Kategori: TRANING

Precis kommit in efter en riktigt skön springtur!
Jag hann nätt och jämnt in innan mörkret kom. Som ni läste i ett annat inlägg gillar jag inte mörker med det gick bra ändå. Men det blir dock bara mörkare och mörkare så snart blir det att börja med spinning istället för att springa. Men nu är jag extremt hungrig och ska äta tacos. Tacos är verkligen super, både nyttigt och gott!
eller det beror väl i och för sig på vad man väljer att ha i den.

Vet ni vad jag har tänkt på??
När en del folk har tränat så skriver de ofta på ex. facebook "har precis tränat så nu ska jag äta en ben & jerry" (t.ex) är det bara jag som tycker att det känns som att man har tränat helt i onödan då?? visst klart att man får "gotta" sig ibland också det behöver kroppen, fast dock bara nån gång ibland. Det tycker iallafall jag :) /Alicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: